Spring naar content

Skiwater

Van oud recept naar nieuwe identiteit

SKIWATER creëert gezonde, geheel natuurlijke en smakelijke limonade voor iedereen die jong van geest is. Met zijn oorsprong in de Oostenrijkse Alpen, is het licht sprankelende bronwater sinds 1922 favoriet bij alle skiërs en niet-skiërs.

nul tot honderd werd gevraagd om voor SKIWATER de social media op te pakken, het oude logo een flinke opfrisbeurt te geven, een nieuwe website en webshop te bouwen en om een nieuwe verpakking te creëren. En hoe laag de temperaturen ook kunnen zakken in de skioorden, wij laten niemand in de kou staan, dus ook dit prachtige merk niet. Daarom hebben we ook gezorgd dat het merk beter zichtbaar werd in retail, voor een grotere shelf impact en online, door fans en ambassadeurs te creëren. Van packaging tot branding, wij hebben SKIWATER een nieuw elan gegeven, dat past bij dit geliefde wintersportdrankje.

Diensten

Branding
Packaging
Webshop
Social
Content

Resultaat

van schets naar verpakking
van buitenbeentje naar blits blikje
Van offline naar een online maatwerk webshop
Van lokale verkrijgbaarheid naar Europese retailers

Packaging

Hoe maak je een klassiek wintersportdrankje toekomstbestendig? Met een nieuw logo op een nieuwe verpakking. In overleg met SKIWATER werd een nieuw blikje ontworpen dat aanspreekt bij een breed publiek. Vanwege het duurzaamheidsaspect werd gekozen voor blik, dat bijna eindeloos recyclebaar is.

Webshop

Om ervoor te zorgen dat SKIWATER niet langer alleen in de skigebieden verkrijgbaar zou zijn, maar ook in gebieden waar het amper sneeuwt, heeft nul tot honderd een webshop ontwikkeld. Nu kan jong en oud binnen en buiten Oostenrijk het hele jaar door genieten van deze gezonde opfrisser.

Robert_nultothonderd

Sparren?

Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!

    Bericht?

    Laat je bericht achter via onderstaand formulier!