Skiwater
Van oud recept naar nieuwe identiteit
SKIWATER creëert gezonde, geheel natuurlijke en smakelijke limonade voor iedereen die jong van geest is. Met zijn oorsprong in de Oostenrijkse Alpen, is het licht sprankelende bronwater sinds 1922 favoriet bij alle skiërs en niet-skiërs. Daarom hebben we ook gezorgd dat het merk beter zichtbaar werd in retail, voor een grotere shelf impact en online, door fans en ambassadeurs te creëren. Van packaging tot branding, wij hebben SKIWATER een nieuw elan gegeven, dat past bij dit geliefde wintersportdrankje.
Resultaat
van schets naar verpakking
van buitenbeentje naar blits blikje
Van offline naar een online maatwerk webshop
Van lokale verkrijgbaarheid naar Europese retailers
Packaging
Hoe maak je een klassiek wintersportdrankje toekomstbestendig? Met een nieuw logo op een nieuwe verpakking. In overleg met SKIWATER werd een nieuw blikje ontworpen dat aanspreekt bij een breed publiek. Vanwege het duurzaamheidsaspect werd gekozen voor blik, dat bijna eindeloos recyclebaar is.



Webshop
Om ervoor te zorgen dat SKIWATER niet langer alleen in de skigebieden verkrijgbaar zou zijn, maar ook in gebieden waar het amper sneeuwt, heeft nul tot honderd een webshop ontwikkeld. Nu kan jong en oud binnen en buiten Oostenrijk het hele jaar door genieten van deze gezonde opfrisser.
Social
Om het merk SKIWATER online te laden, heeft nul tot honderd diverse social campagnes ontwikkeld. Daarbij was het merk niet degene die de content creëerde, maar juist de gebruiker. Zij werden uitgenodigd om bijvoorbeeld hun favoriete SKIWATER-momenten te delen. De vergrootte de geloofwaardigheid van het merk én zorgde voor echte ambassadeurs.




Sparren?
Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!