Spring naar content

Onze succesverhalen.

De afgelopen jaren hebben we een waanzinnig portfolio mogen opbouwen van een breed scala aan klanten. Van klein tot groot. Samen bouwen we een mooie en krachtige relatie op die jaren standhoudt en stapsgewijs werken we naar een eindresultaat dat er mag zijn!
Laat je inspireren en bekijk onze klantcases.

Leanent

Branding | Campagnes | Content | Digitaal

Leanent wilde een professionaliseringsslag slaan om zich klaar te maken voor groei en wilde met name een groei in merkbekendheid bewerkstelligen. Het had de ambitie om van zichzelf een sterk merk te maken met een helder doel en voldoende slagkracht. Ook wilde Leanent zich sociaal sterker in het veld zetten door social media en online marketingcampagnes. In een aantal werksessies hebben we met een team van de klant onderzocht wat Leanent onderscheidt en welke uitstraling het beste bij dit adviesbureau past.

Bekijk case

Magical Chocolate

Campagnes | Content | Digitaal | Packaging

Magical Chocolate is echt een ondernemersverhaal. Deze ondernemer heeft het namelijk aangedurfd de status quo van de chocoladebranche aan te pakken, door als eerste ter wereld een holgoed chocoladeletter op de markt te brengen. Om zijn idee kracht bij te zetten heeft hij contact met Nul tot Honderd gezocht om een origineel en passend concept te creëren voor dit product. Dit hebben wij gedaan via een pakkende payoff “It’s a kind of magic”. Een geheel nieuw merkverhaal vormde vervolgens de basis waarop wij een eigen identiteit, verpakking, website en campagne-uitingen hebben gebaseerd.

Bekijk case

Circularity

Branding | Campagnes | Content | Digitaal

De startup Circularity is de afgelopen periode enorm gegroeid en zocht ondersteuning bij website, branding en marketing. Wegens het feit dat Nul tot Honderd vaker startups begeleid en er zelf eentje heeft gehad paste deze uitdaging perfect. Samen met Circularity hebben we gekeken wat er binnen de mogelijkheden en budget mogelijk was. Er is gekozen voor een geheel nieuwe positionering en branding. Welke zich voornamelijk uit in de vernieuwde versie van de website. Ondertussen wordt er intern in samenspraak met Nul tot Honderd aan een 2e versie welke past bij de groei en ambitie van Circularity.

Bekijk case

ROK Metaal

Branding | Campagnes | Content | Digitaal

ROK Metaal benaderde ons in eerste instantie voor een compleet nieuwe website. Het doel hiervan was om zichzelf te onderscheiden van andere aanbieders en concurrenten van de markt. Hierbij hebben we gekeken naar de achtergrond van ROK Metaal de branche waar ze vandaan komen en wat ROK Metaal onderscheid van de andere aanbieders. Hiervoor hebben we ook geadviseerd om de content te vernieuwen in vorm van foto en video. Dit om het geheel industrieel over te laten komen en de aanpak van ROK Metaal meer naar voren te laten komen. De uitdaging was hierbij ook om de 2 bedrijven die ROK Metaal bezit samen te laten komen. Dit hebben we op de website gedaan met een duidelijk onderscheid van navigatie.

Bekijk case

CTW

Branding | Digitaal

Doordat we CTW van nul hebben mogen opbouwen hebben we de focus van de website aangebracht op grafische uitingen. Animaties, Foto’s en bewegende tekst. Want we wisten dat de ambities van CTW enorm groot waren hebben we gekozen voor een modulaire website, welke in een nabije toekomst zee gemakkelijk uit te breiden is.

Bekijk case

Buttler

Branding | Development | Marketing

Van idee tot prototype, van branding tot packaging, van webshop tot marketing. Alles rondom Buttler is in-house ontwikkeld en uitgevoerd. Een full service marketingbureau met een eigen onderneming. Hoe tof is dat!?

Bekijk case
Robert_nultothonderd

Sparren?

Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!

    Bericht?

    Laat je bericht achter via onderstaand formulier!

    Zij gingen je voor.