Leanent
Van los zand tot samenhangend merk
Leanent wilde een professionaliseringsslag slaan om zich klaar te maken voor groei en wilde met name een groei in merkbekendheid bewerkstelligen. Het had de ambitie om van zichzelf een sterk merk te maken met een helder doel en voldoende slagkracht. Ook wilde Leanent zich sociaal sterker in het veld zetten door social media en online marketingcampagnes. In een aantal werksessies hebben we met een team van de klant onderzocht wat Leanent onderscheidt en welke uitstraling het beste bij dit adviesbureau past.
Diensten
Branding
Campagnes
Content
Digitaal
Resultaten
Van geen huisstijl naar compleet merk.
Van businessplan tot nieuw identiteit
Van idee naar uitwerking
Offline naar online
Conceptualiseren
We zijn vooral op zoek gegaan naar een visuele manier om Leanent te laten opvallen in de markt. Dit hebben we gedaan door de andere aanbieders in de markt goed te bestuderen en zo te achterhalen waarin Leanent zich onderscheidt. Deze punten hebben we vervolgens versterkt in een nieuwe merkpropositie.
Branding (merk)
Vanuit het vernieuwde merk zijn we aan het werk gegaan met alle verschillende onderdelen, dragers en middelen. Hierbij hebben we extra aandacht geschonken aan goede presentatietemplates, zodat Deltalent haar verhaal goed kan overbrengen bij de sportlocaties.
Website
De website paste niet meer bij het nieuwe merk en wie Deltalent nu is. Deze was niet meer interessant voor de jonge doelgroep. Daarom zijn we aan de slag gegaan de website compleet opnieuw op te bouwen, waarbij we bij vanuit de kernpunten een nieuw design hebben gemaakt.

Sparren?
Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!