Kobell Lofts
van montessori tot potverdorie wat een vet plan
Sinds een aantal jaar ontwikkelt De Nederlandse Bouwunie kansrijke bouwprojecten. Soms middels nieuwbouw, soms via transformatie. Dat laatste deed het in het Rotterdamse stadsdeel Delfshaven met een oud schoolgebouw, dat werd omgetoverd in een aantal woningen. Aan nul tot honderd de vraag de marketing rondom dit project te verzorgen. Van branding tot social-strategie en communicatie en emailmarketing.
Diensten
Strategie
Branding
Website
Marketing
Social
E-mailmarketing
content
Resultaten
100% succesvol verkocht
Pakkende offlinecampagne (covid19)
Branding
Voor de Nederlandse Bouw Unie bedachten we een pakkende naam en huisstijl die aansluit bij de doelgroep van dit project. Daarbij was natuurlijk aandacht voor wie zijn potentiele kopers van de woningen zouden zijn. Hoe zouden we hen warm kunnen maken voor wonen midden in het Rotterdamse groen?
Social
Met een ronkende online campagne werden de juiste doelgroepen via o.a. Facebook en Instagram verleid om meer te weten te komen over Kobell Lofts. Een die campagne, die werkte, want er kwamen ontzettend veel reacties binnen en in no-time waren alle wooneenheden verkocht.



E-mailmarketing
Wie beweert dat e-mail dood is? nul tot honderd bewijst keer op keer het tegendeel met slimme emailmarketingcampagnes die werken. Met goed gelezen berichten en veel respons droeg dit onderdeel een steentje bij aan het succes van het verkooptraject van Kobell Lofts.
Wil je ook een video?
Wij vertellen je over de mogelijkheden.

Sparren?
Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!