Flexschilder.nl
Van magazine tot glansrijke wervingscampagne
Flexschilder.nl is hét uitzendbureau voor de schilder en glaszetter. Het verbindt schilders en glaszetters in het hele land aan mooie klussen. Nul tot honderd werd uitgedaagd om dit mooie merk te voorzien van een unieke wervingscampagne die ervoor zorgt dat we de doelgroep met de juiste tone of voice aanspreken en bereiken. Van merk tot merkbeleving. Met als ultieme doel het vakmanschap van de schilder laten glanzen.
Diensten
Strategie
Branding
Packaging
Website
Marketing
Social
E-mailmarketing
Content
Resultaten
Van steady sales tot stijging in aanvragen en leads
Van onherkenbaar tot onontkoombaar
Van onzichtbaar tot online & offline campagnes
Glans op je deurmat
Van idee tot magazine. De juiste communicatie, op een vriendelijke, heldere en aansprekende manier voor de doelgroep. Met als doel het werven van meer schilders. Deze aanpak resulteerde tot een vakinhoudelijk magazine. Het eerste magazine van Nederland waar de schilder zich aangesproken en geïnspireerd voelt.
Het proces
Een merk waar medewerkers voor willen werken. Dit realiseren doen we door de Touch-Tell-Sell strategie. We vergroten de merkbekendheid onder de doelgroep (touch), brengen het imago van Flexschilder op de juiste manier over (tell) en bereiken de doelgroep op de juiste manier en op de juiste plek (sell). Zo realiseren we een wervingscampagne die leid tot nieuw talent namelijk nieuwe schilders.

Sparren?
Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!