Flexschilder.nl
Van magazine tot glansrijke wervingscampagne
Flexschilder.nl is de eerste virtuele arbeidsbemiddelaar die volledig gespecialiseerd is op de schilder branche. Het landelijk dekkend netwerk van gedreven, enthousiaste ondernemers zorgt dat elke vakman op de juiste plaats terechtkomt én dat elk schildersbedrijf zijn flexibiliteit op een kwalitatieve wijze kan organiseren.
Flexschilder.nl maakt deel uit van de Flexibility Groep. De Flexibility Groep is in 2006 opgericht en is de eerste franchiseformule met virtuele vestigingen in de uitzendbranche. Inmiddels is de formule uitgegroeid naar ruim 120 succesvolle franchisenemers in Nederland en zes verschillende labels.
Resultaten
Stijging in aanvragen en leads
Naar niet zichtbaar naar zichtbaar
Online & offline campagne
De uitdaging
Flexschilder.nl is hét uitzendbureau voor de schilder. Het verbindt schilders in het hele land aan mooie klussen. Nul tot Honderd werd uitgedaagd om Flexschilder te voorzien van een unieke wervingscampagne die ervoor zorgt dat Flexschilder de doelgroep met de juiste tone of voice aanspreekt en bereikt. Van merk tot merkbeleving. Met als ultieme doel het vakmanschap van de schilder laten glanzen.
Het proces
Een merk waar medewerkers voor willen werken. Dit realiseren doen we door de Touch-Tell-Sell strategie. We vergroten de merkbekendheid onder de doelgroep (touch), brengen het imago van Flexschilder op de juiste manier over (tell) en bereiken de doelgroep op de juiste manier en op de juiste plek (sell). Zo realiseren we een wervingscampagne die leid tot nieuw talent namelijk nieuwe schilders.
Het creëren van een glansrijk magazine
Onze professionals op het gebied van vormgeving en creatie gaan aan de slag met het designen van een glansrijk magazine. Met als uitgangspunt het overbrengen van de merkidentiteit van Flexschilder naar de juiste doelgroep. Nul tot Honderd gaat altijd voor het maximale resultaat. Uit de verschillende keuzerondes ontstaat een magazine die uniek is voor de branche. Namelijk het allereerste vakinhoudelijke magazine speciaal voor de schilder.
Glans op je deurmat
Van magazine tot een succesvolle campagne. De juiste communicatie, op een vriendelijke, heldere en aansprekende manier overbrengen aan de schilder. Deze visie resulteerde tot een succesvolle wervingscampagne. We bouwen een marketingfunnel die zorgt voor het werven van nieuwe medewerkers voor Flexschilder. De schilder offline inspireren tot online informeren. Nul tot Honderd bedenkt een winactie, realiseert een landingspagina en verzorgt de e-mailmarketing voor Flexschilder. Met als resultaat nieuwe sollicitanten voor Flexschilder. Vanaf nu valt Glans zo op je deurmat.

Sparren?
Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!