Deltalent
Van onzichtbaar tot in your face aanwezig
Stichting Deltalent benaderde ons met een enorme uitdaging: de organisatie kon niet meer voldoende sporttalenten vinden om deel te nemen aan hun programma’s. Het merk was niet interessant genoeg voor de doelgroep, het verhaal dat men vertelde was niet pakkend genoeg, de website werd niet meer bezocht en men wist niet meer hoe men het merk moest communiceren naar de doelgroep. Dit was een echte uitdaging die past bij Nul tot Honderd. Daarom zijn we met Deltalent in gesprek gegaan om hun merk vanuit de kern nieuwe kracht in te blazen. We hebben onderzoek gedaan waar en hoe we de verschillende doelgroepen wél doeltreffend konden bereiken.
Diensten
Branding
Campagnes
Content
Digitaal
Resultaten
Van onzichtbaar naar zichtbaar op de sportclubs
Van gedateerd naar modern merk
Van losse dingen tot samenhangend geheel.
Strategie (merkidentiteit)
Door de gezamenlijke werksessies zijn we samen tot de merkidentiteit van Deltalent gekomen. Daarop hebben we een compleet nieuw merk gecreëerd. Hierbij hebben we alles aangepakt. Een compleet nieuw beeldmerk, kleuren, lettertypes, vormgeving en andere elementen. Dit alles hebben we gebaseerd op het merkverhaal en uiteindelijk gevangen in een huisstijl.
Branding (merk)
Vanuit het vernieuwde merk zijn we aan het werk gegaan met alle verschillende onderdelen, dragers en middelen. Hierbij hebben we extra aandacht geschonken aan goede presentatietemplates, zodat Deltalent haar verhaal goed kan overbrengen bij de sportlocaties.
Website
De website paste niet meer bij het nieuwe merk en wie Deltalent nu is. Deze was niet meer interessant voor de jonge doelgroep. Daarom zijn we aan de slag gegaan de website compleet opnieuw op te bouwen, waarbij we bij vanuit de kernpunten een nieuw design hebben gemaakt.
Nazorg
Om te zorgen dat de aangescherpte positionering met zorg wordt uitgedragen, ondersteunen we Deltalent om ze stap voor stap hun nieuwe merk te laten uitdragen.

Sparren?
Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!