De Buitenkans
Van niets naar nieuwbouw-buitenkans
De Nederlandse Bouw Unie (NBU) ontwikkelt nieuwbouwprojecten in de regio Rotterdam. Na een eerste kleinere opdracht werd nul tot honderd gevraagd om voor hun nieuwbouwplan een totale verkoopstrategie te ontwikkelen. nul tot honderd kreeg het vertrouwen om project De Buitenkans tot op de laatste woning te verkopen. We ontwikkelden een website, waar geïnteresseerden zich kunnen inschrijven. Daarnaast verzorgden we alle communicatie in print, persberichten, social media content en e-mailmarketing.
Resultaten
Van 0 naar 350 verkoopbrochures
Van onbekend tot overdonderend succes
Van 0 naar 800 inschrijvers
Branding
Voor de Nederlandse Bouw Unie bedachten we een pakkende naam en huisstijl die aansluit bij de doelgroep van dit project. Daarbij was natuurlijk aandacht voor wie zijn potentiele kopers van de woningen zouden zijn. Hoe zouden we hen warm kunnen maken voor wonen midden in het Rotterdamse groen?



Marketing
nul tot honderd creëerde een volwaardige online campagne, met o.a. posts op Facebook en Instagram, blogs, persberichten en media-aandacht. Zo werd dit project uitgebreid onder de aandacht gebracht van de doelgroep. Uiteraard hebben we hierbij mogelijk geïnteresseerden getarget op de regio en interessegebieden etc.
nul tot honderd creëerde een volwaardige online campagne,
Website
Doel van de website was om geïnteresseerden op een treffende manier te informeren. En hoe konden we hen inspireren? Stapsgewijs werd steeds meer informatie vrijgegeven, waardoor potentiele kopers betrokken bleven en steeds verder geënthousiasmeerd werden, tot het moment van inschrijving.
Content
Van een gedrukte brochure tot een sneak preview en een videoreeks om de verwachtingen van potentiële kopers te managen. nul tot honderd creëerde een grote diversiteit aan content, en liet daarin o.a. de ontwikkelaar en de architect aan het woord om een nog beter beeld te geven van het project en de interesse erin verder te vergroten.

Sparren?
Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!