DB Schenker
Van bescheiden bijdrage tot uitgebreide opdracht
Nul tot Honderd werkt al enige tijd op landelijk niveau voor DB Schenker om hen te ondersteunen bij het binnenhalen van nieuwe werknemers. Hierbij hebben we formats ontwikkeld voor social-mediacampagnes en de employee journey op een creatieve manier versterkt. Dit alles viel dusdanig op dat we vanuit DB-schenker GLOBAL zijn gevraagd om mee te pitchen om de door hen ontwikkelde EVP (Employee Value Proposition – waarde propositie voor medewerkers) tot leven te laten komen op social media. DB Schenker heeft als doel de nummer 1 werkgever te zijn. Met deze kernwaarde in het achterhoofd is Nul tot Honderd na een succesvolle pitch vanaf begin 2023 de vaste creatieve partner voor employer branding op internationaal niveau van deze mooie organisatie.
Diensten
Branding
Campagnes
Content
Digitaal
Resultaten
Van EVP naar social strategie
Van idee naar werkelijkheid
Van onzichtbaar als werkgever naar bekend als de werkplek voor de enthousiaste werknemer.



Content
Vanuit de door DB Schenker ontwikkelde EVP hebben we gezamenlijk bepaald wat de best passende strategie moest worden om de EVP landelijk uit te rollen. Via een aantal gezamenlijke werksessies hebben we de puntjes op de i gezet en hebben we een social strategie inclusief contentkalender ontwikkeld om het vernieuwde employer brand van DB Schenker maandelijks uit te rollen. Vanuit deze contentkalander ontwikkelen we maandelijks content in lijn met de employee guidelines. Denk aan copy, grafisch, gif, video en animaties.

Sparren?
Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!