Spring naar content

Breda Marketing

Van leegstand tot succesvolle stadswinkel

Nul tot Honderd werkt al langere tijd samen met Breda marketing. Vanuit daar is de vraag ontstaan of Nul tot Honderd kon meedenken hoe de nieuwe pop-up brandstore van Breda marketing eruit moest komen te zien. We hebben gekeken hoe we het concept visuele kracht konden bijzetten en hoe we verschillende uitingen (hoofdzakelijk print) konden toepassen in en rondom de brandstore. Ook hebben we met verschillende stakeholders gebrainstormd vanuit het bestaande merk om te bepalen hoe we dit verhaal op een visuele manier tot uiting konden laten komen. Het resultaat? Het creëren en opmaken van een groot aantal print-uitingen en een opvallende signing buiten en binnenin de brandstore.

Diensten

Branding
Campagnes
Content
Digitaal

Resultaten

Van leeg pand tot pop up brand store
Van lege etalages tot gevulde winkel
Van idee tot werkelijkheid

Signing

Samen met Breda marketing hebben we een aantal kwalitatieve uitingen gerealiseerd, binnen de beperkte grenzen van de ruimte. We hebben meegedacht over een geanimeerde opmaak. Ook hebben we de stakeholders mee laten denken over hoe de VVV van de toekomst eruit zou komen te zien.

Wil je ook zo’n pakkende animatie?

Wij vertellen je graag over de mogelijkheden.

Neem contact op

Robert_nultothonderd

Sparren?

Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!

    Bericht?

    Laat je bericht achter via onderstaand formulier!