Spring naar content

Albert Heijn

Het bedrijf

Al ruim 130 jaar is Albert Heijn onderdeel van het straatbeeld en beeldbepalend in het boodschappen doen. Ze inspireren klanten met nieuwe recepten, maar ook met een nieuwe manier van boodschappen doen. Denk aan de Albert Heijn-app, de zelfscankassa en digitale koopzegels. Ze maken winkelen makkelijk en persoonlijk

Resultaten

Van idee naar realialisatie
Van 0 naar duizenden tevreden klanten
Nominatie NL-packaging awards

De uitdaging

nul tot honderd kreeg de eer om voor meer dan 7 Albert Heijns in Nederland de communicatie uitingen te ontwerpen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Corona communicatiemateriaal omtrent de afstand, routing en winkelbeleid. Of opvallende offline communicatiemiddelen voor in de kantines van de medewerkers.

Robert_nultothonderd

Sparren?

Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!

    Bericht?

    Laat je bericht achter via onderstaand formulier!