Spring naar content

Onze succesverhalen.

De afgelopen jaren hebben we een waanzinnig portfolio mogen opbouwen van een breed scala aan klanten. Van klein tot groot. Samen bouwen we een mooie en krachtige relatie op die jaren standhoudt en stapsgewijs werken we naar een eindresultaat dat er mag zijn!
Laat je inspireren en bekijk onze klantcases.

DB Schenker

Branding | Campagnes | Content | Digitaal

Nul tot Honderd werkt al enige tijd op landelijk niveau voor DB Schenker om hen te ondersteunen bij het binnenhalen van nieuwe werknemers. Hierbij hebben we formats ontwikkeld voor social-mediacampagnes en de employee journey op een creatieve manier versterkt. Dit alles viel dusdanig op dat we vanuit DB-schenker GLOBAL zijn gevraagd om mee te pitchen om de door hen ontwikkelde EVP (Employee Value Proposition – waarde propositie voor medewerkers) tot leven te laten komen op social media. DB Schenker heeft als doel de nummer 1 werkgever te zijn. Met deze kernwaarde in het achterhoofd is Nul tot Honderd na een succesvolle pitch vanaf begin 2023 de vaste creatieve partner voor employer branding op internationaal niveau van deze mooie organisatie.

Bekijk case

Van Iersel

Content | Development | Marketing | Social media

Van Iersel Geveltechniek ontwerpt, produceert en monteert aluminium en stalen gevelelementen voor aannemers, architecten, particulieren en stichtingen: of het nu gaat om renovatie of nieuwbouw. Van Iersel beschikt over de juiste expertise en gekwalificeerde professionals in het vakgebied. De winst zit ‘m in: De kracht van samen. Zo bouwt het Van Iersel team verder aan een gezond en solide bedrijf.”

Bekijk case

Bosch

Branding (Employer branding)

Het internationale bedrijf Bosch (van o.a. het gereedschap en mobiliteitsoplossingen) had moeite om het juiste personeel te vinden voor haar vestiging in Tilburg. Nul tot honderd werd gevraagd eens te kijken hoe we dit zouden kunnen verbeteren. Tijdens de onderzoeksfase bleek dat men onvoldoende zichtbaar was als werkgever in de regio. Iedereen kent Bosch natuurlijk van hun producten zoals gereedschap, wasmachines en accu’s maar niet als goede regionale werkgever. Hier hebben wij verandering in gebracht door Bosch Tilburg te positioneren als aansprekende werkgever met bijpassende wervingscampagnes.

Bekijk case

ManGo

Branding | Digitaal

ManGo product design vroeg Nul tot Honderd om hen te begeleiden in de transitie naar een internationale speler in product design. ManGo had zelf al heel goed bedacht wat hun positionering inhoudt, daarom zijn we samen een traject gestart in de creatiefase om tot een aanzienlijk versterkte identiteit te komen. Hierbij hebben we werkelijk alles aangepakt om tot in de kleinste details te voldoen aan de wensen van de klant. Het was een mooie uitdaging om voor een soortgelijk bedrijf in een andere industrie aan het werk te gaan, waarbij we heel wat inzichten hebben kunnen uitwisselen.

Bekijk case

Melkunie

Content

Voor Melkunie hebben we gewerkt aan de lanceringscampagne van zuivelproducten bij Dirk supermarkten. Hierbij we nauw samengewerkt met het marketingteam van Melkunie om zo – binnen de nieuw opgestelde brandguideline – tot passende social content te komen. Hierbij hebben we de nadruk gelegd op een overkoepelend concept, aangevuld met copy en animatie. Met deze campagne hebben we bewezen dat het voor een corporate brand als Melkunie van groot belang is om met hun merk te communiceren via ALWAYS ON-content.

Bekijk case

Breda Marketing

Branding | Campagnes | Content | Digitaal

Nul tot Honderd werkt al langere tijd samen met Breda marketing. Vanuit daar is de vraag ontstaan of Nul tot Honderd kon meedenken hoe de nieuwe pop-up brandstore van Breda marketing eruit moest komen te zien. We hebben gekeken hoe we het concept visuele kracht konden bijzetten en hoe we verschillende uitingen (hoofdzakelijk print) konden toepassen in en rondom de brandstore. Ook hebben we met verschillende stakeholders gebrainstormd vanuit het bestaande merk om te bepalen hoe we dit verhaal op een visuele manier tot uiting konden laten komen. Het resultaat? Het creëren en opmaken van een groot aantal print-uitingen en een opvallende signing buiten en binnenin de brandstore.

Bekijk case
Robert_nultothonderd

Sparren?

Samen sparren over hoe wij jouw organisatie nog succesvoller kunnen maken?
Ik ben heel benieuwd naar je ambitie en merkuitdaging! Stuur een berichtje en krijg binnen 100 seconden antwoord!

    Bericht?

    Laat je bericht achter via onderstaand formulier!

    Zij gingen je voor.